Mest plus eller minus?

  2010-10-04 / 20:59:52 / Vardag /

Fick en tanke.. Var finns gränserna? Menar hur glad kan man egentligen va, förutom överlycklig? Eller hur dåligt kan man egentligen må? Vem har mått bäst/sämst i världen, vem äger dessa rekord?
Jag vill inte låta emo, men mycket mycket personliga jobbiga saker inom familjen har pågått i många år under min barndom, men hur dåligt har jag egentligen mått som mest?
Att jag idag är som lyckligast då jag har allt jag önskar, underbara vänner och världens bästa pojkvän! Hur glad kan jag egentligen bli?
Vart finns gränsen, kan man bli gladare eller kan man bli mer depp än vad jag varit i de bästa/sämsta tiderna?

hmmm.. det var en tanke det!


Madde

Jag citerar världens bästa film (the last unicorn) "Människor vet aldrig när dom är lyckliga" och "det finns inga lyckliga slut för inget tar slut" . Jag lever på dom mottona i livet. Till saken hör att jag tror aldrig man kan veta hur dåligt eller bra man kan må då människan är ett djur som lever i nuet. MÅR man så skit att man tror att jag kan inte må sämre så får man sedan bevisat att det kan man, precis som med lycka. Det är nog helt enkelt inte meningen att att finnas något slut på varken lycka eller sorg.

2010-10-05 @ 12:14:06
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0