this is it

  2010-06-21 / 18:03:52 / Vardag /


5 saker du inte visste om mig
• Jag har ägt 2 hamstrar i mitt liv, Ida och My
• På mellanstadiet var jag 3:e bäst i klassen på 800m, tyckte de va dö coolt
• Jag har i hela mitt liv haft katter, Nisse, smulan (fick 5 bebisar vi behöll 2), Gremmlins, Nisse (den 2:a), Tusse, Alfons och nu har jag Orissa och Geisha
• Jag har ridit i mer än 5 år, men har slutat
• Mitt rekord att bli nedsövd på operation är 6 gånger.

5 saker du borde veta om mig
• Jag ÄLSKAR & AVGUDAR kent <3
• Jag har världens bästa pojkvän!
• Favorit program är självklart the simpsons
• När jag äter mat måste alltid ngt lite lämnas
• Jag är beroende av stjärnchips.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0