Jag e på landet!

  2010-06-13 / 15:59:48 / Vardag /

bild från en fest i a-rum för ngn vecka sen, lollo,victor,adrian o lisa !

Jag bloggar inte mycket nu för tiden. Men tänkte iaf säga vad jag gjort i helgen.
Fredags åkte jag till Victor och sov hos han i Ankarsrum, vilket även kan kallas "på landet" spindlar överallt :(
Sen i lördags åkte jag hem och träffa min kusin och moster lite och var även på avslutnings middags hos Vivi, som åker hem till Kina. (bilder kommer)
Sen åkte jag tillbaka till Ankarsrum efter 10 och aa.. nu sitter jag och väntar på att hammarlundarns fotbollsmatch ska börja :)

Aja, goood bye my friends !


Mikaela

Svar: Åh, gud vad jobbigt för er. Nu när alla är på lov redan och allt! Men hur långt in i augusti har ni lov då? Vi börjar ju den 19:onde :P

2010-06-13 @ 16:48:37
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Jossi

sv: thhaaanks x2!!! :D

2010-06-13 @ 23:07:20
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0