det närmare sig sommarlov

  2010-06-15 / 21:30:27 / Vardag /
Men bilder från dagen kommer senare när jag är hemma och har sladden till mobilen :)
Men idag vare bara och dra sig upp och gå i skolan till typ 15.10 -.- matteprov avklarat också!
Aja.. Efter skolan så drog lisa med mig hem, jag åt mat lisa åt ben & jerrys, sen va vi me Patric o Wille ett tag. Träffa även Allmir o Khalid :)
Sen så bjöds det på grillat hos Lisa!
Nu sitter vi och tjockar oss med stjärnchips och tjillar :D
2 dagar kvar till sommarlovet!
Fyyy va skönt




felleh

har inte ni fått sommarlov en ?:D tråkigt

2010-06-17 @ 18:03:46
URL: http://whofelicia.blogg.se/
patricia

hejsan! jag har en veckansblogg tävling i min blogg just nu! vill du ha fler läsare till bloggen? då är ju det här perfekt!

gå in på mig blogg så står det vad du behöver göra för att vara med och tävla!

kram / patricia

2010-06-20 @ 21:21:47
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0