Min helg lite kort såhär

  2010-12-19 / 22:08:21 / Vardag /

Nu är helgen snart slut och det återstår 3 dagar kvar i skolan sen får jag äntligen jullov :D
Denna helg har sett ut såhär:
Fredagen tog jag det lugnt och umgicks med mormor och kollade på robinson.
Lördagen åkte jag hem till Lisa som jag inte träffat på ett tag och myst med mysteriet på greveholm och åt massssa gott och snacka om hur mycket som helst, så härligt :) Var dock inte lika kul och gå hem i typ snöstorm... trodde jag skulle bli begravd av all snö!
Idag kom Victor och vi spelade alfabet (jag förlora, typ första gången jag förlorar mot victor i spel haha) sen kollade vi på någon film, lagade mat och tillsist kolla lite på tv :)

Och nu sitter jag här och pratar med goa vänner på msn osv. Väntar på att jag ska bli trött så jag kan sova, har haft lite sömnproblem nu på sistone, så kan inte sova om jag inte är väldigt väldigt trött... irriterande & jobbigt!

Vad har ni gjort i helgen då? :)


Josefine Andersson

åh tack linnea :)! säger detsamma om din design!

jag mår väl helt okej tror jag :) hur mår du själv då?

KRAM!

2010-12-19 @ 22:29:16
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Okej, får försöka lägga upp det någon dag då :)

Tack för ditt svar Linnea!

2010-12-19 @ 23:55:17
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0