Julafton

  2010-12-28 / 19:05:42 / Härliga stunder /

Sådär ett par dagar efter jul bloggar jag, so Linnéa style :D
Har haft en super bra jul iallafall med massa härligt folk och fina paket!
Firade som sagt julen på 3 ställen, först mamma sen mormor och sist men inte minst med Victor och hans familj.
Mina juklappar syns på nedersta bilden till höger, men julklappar från Victor, hans familj, syster och pappa är inte med. Fick iallafall ett jätte fint halsband av älskling och (en till) smyckeshållare, har ett träd och en med 2 händer nu (behövligt) sedan av hans familj fick jag presentkort, sockor och nagelgrejer! Av pappa fick jag en digital fotoram och syster en fin egengjord "tavla" där det står världens bästa syster :'D så sött! Och ett paket med badsalt, skrub Osv.
Ni ska få se vad Victor fick av mig i julklapp snart :)

Vad har ni fått i julklapp?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0