Ingen speciell dag idag

  2010-12-15 / 19:39:04 / Vardag /

Visst passar jag i Victors myspys tröja :) hahaha

Denna onsdag är inget att skryta med, har inte gjort så mycket förutom att varit duktig i skolan!
Eller jag åkte till sjukhuset för att hälsa på världens bästa Lisa, men jag som alltid har ljudlöst på min mobil ser ju såklart sms försent! Så efter ha gått runt ett varv på barnavdelning för att hitta någon så tar jag upp min mobil för att skriva ett sms och det visar sig att jag redan fått ett där det står att inte Lisa kan ses just då :(

Så vill jag bara hälsa till både Lisa & Victor att krya på sig, alla blir ju sjuka såhär års :( Jävla vinter!
Älskar er sjukisar! ♥


pictures by anna♥

precis det äre.. visst låter de läskigt, men jag ska göra de! sjukt skönt att slippa komma ihåg pillrena som jag glömmer i alla fall o de är ju inte direkt bra o glömma...

o hon sa att de flesta sliper mensen helt, hur skönt skulle inte de va o bli av med den 3år i rad?:D haha

men aj o sätta in den

2010-12-15 @ 21:27:54
URL: http://annaalden.blogg.se/
Älsklingen din! <3

Älskar dig också Linnéa! <3<3

2010-12-15 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0