Inför julavslutning

  2010-12-23 / 17:00:56 / Vardag /

Det var julavslutning i skolan igår, jag hade lite problem med mitt hår, ni vet man försöker testa på nya saker, locka det lite här o där och sen när det är 10 minuter kvar innan du måste gå och håret är helt cp så får man göra det bästa av sitauationen:

En vanlig hästsvans, alltid kul haha :D Aja, man ska kanske inte gå in för mycket på att fixa o trixa med sig själv till en julavslutning, så det fick duga :)
Känns jätte skönt att ha lov nu iallfall, även att jag haft fullt upp första dagen. Städat hela mitt rum och damsugat varenda liten vrå, sedan stan med Lisa och Linus, jag köpte visst 3 julklappar, jag som trodde jag var klar haha :)
Sedan gick jag en stund med Victor på stan också, <3
Han sov förresten här inatt min prins :')


Sazcha

Tofs är alltid räddaren i nöden :)

GODJUL världens bästa Neah!

2010-12-23 @ 17:58:28
URL: http://sazchas.blogg.se/
frida

kan du ha typ xs och 34 i kjolar och byxor?

jag undrar mest för att jag själv inte kan det och blir lite nyfiken på hur det är för andra som är smala.

2010-12-25 @ 10:58:49
Anna E

fina du är :D

2010-12-26 @ 15:30:41
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0