Imorgon börjar livet igen

  2010-12-09 / 19:14:00 / Vardag /

Hejfjortis *what ever* (fred style)

Har varit hemma idag och igår från skolan och lider nu av rastlöshet.. Det är stränga regler här hemma om man är sjuk, man får inte gå ut eller sitta vid datorn.. Fast jag fick visst tag i datan ändå! Kanske för att jag ska gå till skolan imorgon annars så får jag väl typ sitta inne och ruttna hela fredagen, o det är ju inte planen precis :)
aja, har i alla fall varit hemma för att jag har ont i magen och mår illa, och kan inte sova så mycket om nätterna, ligger bara och tänker på vart jag har ont, när det ska gå över och vad det är för fel och varför det gör ont liksom..
Victor va här igår 2 gånger i alla fall och gav mig kärlek :'D som man behöver mycket av när man är lite nere. :)
Men hur som helst ska jag kämpa mig till skolan imorgon, blir nog bara en lektion känner inte för att gå på idrotten när kroppen inte riktigt är på topp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0