4 Frågor Om Kameran

  2009-10-29 / 13:58:43 / /
• Vad har du för kamera?
En Canon Eos 1000D. Vilket jag är mycket nöjd med.
En nikon eller liknade i mina händer funkar inte.

• Hur länge har du fotat?
Jag fick canonen några dagar innan julen-08, men först i början så hade jag den mer bara som en "leksak"
nu i början av sommaren och hösten så har jag börjar fotat mer.

• Tycker du att du är duktig?
nej inte så värst. Men man lär sig mycket! Att bara låta kameran ligga gör ingen nytta, man får testa sig fram. Jag har aldrig suttit och läst instruktioner via bok/internet utan jag har lärt mig själv och frågat Josse om små saker och sånt.
Fast mina första fotografier och dagens är ju stooor skillnad, så man blir bättre för varje bild :)

• Redigerar du dina bilder?
Ja, dom flesta iaf, speciellt dom jag lägger ut på bloggen.
Jag redigerar i photoshop Cs3 och även där har jag lärt mig själv att redigera rätt och även animera.

Här är min älskling ♥


J O S E F I N E - [ FOTOBLOGG ]

svar; tack så mycket! :D

2009-10-29 @ 14:13:59
URL: http://pinkspot.blogg.se/
FELICIA

varsågod! :D

hehe ja det gjorde du ju, kan lova att det är väldigt skönt men mycket ovant! :*

2009-10-29 @ 14:18:42
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0