Jag HATAR Spindlar

  2009-11-24 / 11:48:10 / Vardag /

Idag skrevs jag ut från sjukhuset :)
Träffade först Mats och pratade lite om hur det hade gått på min permis igår och sen lite om att jag fortfarande ska äta smärtmedicin ett tag Osv.
Efter det skulle vi lägga om operations såret hos Eva på avd 2.
Så jag tog av mig jackan och gav den till mormor medans Eva skulle fixa med plåstrerna och sånt.
När vi var klara så skulle jag ta min jacka och gissa vad som har gömt sig i min jacka?!
EN STOR JÄVLA KÄLLAR SPINDEL!
Jag skrek och sprang ut från rummet medans dom fick ta och trampa ihjäl den.
Och gissa vad? Jag tog faktsikt inte på mig jackan sen, så det så!!


Undra hur länge jag hade gått med den där spindeln på jackan :'o



Cornelia

haha, rolig illustration.

sv: operationen gick bra för min del, läkare ska ju alltid vara så himla dramatiska så när de kom upp till mamma och pappa efteråt så sa de att det var det värsta de någonsin sett i magen på någon, att det såg ut som ett ormbo och att de trodde det var cancer först. men så var ju inte fallet. :P grattis till utskrivningen! :)

2009-11-25 @ 09:17:31
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0