Party Party (h)

  2009-05-30 / 10:57:02 / Vardag /
Haha, idag kommer släkten och ska fira lilla mormor som fyller 62 år :)
Själv köpte jag en födelsedagspresent för typ 2 månader sedan och igår han jag klart med armbandet i metall&trä slöjden (y)
Så vi får hoppas att hon blir glawd :D
På partyt kommer även gammel mormor som jag träffat typ 5 gånger i mitt 16 år långa liv.
Och imorse kom jag och tänka på att jag inte ens vet vad hon heter?
Men jag tror hon heter Asta!
Och Birgitta och Peo har såklart med sig Ludde, min lilla voffse (a)
Nu ska jag parta tet! xd


Jossi

Sen fick du träffa mej iaf (a) :D

2009-05-31 @ 10:07:23
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0