~ Oj då, thehe.

  2009-05-22 / 12:44:15 / Vardag /
Ny blogg och det borde betyda massa uppdateringar?
haha, tvärtom, jag dissar den istället xd
men jag har haft så mycket annat för mig så tyvärr blir det inte så mycket dator då (h)
mohaha,
Var på konfermation igår (torsdag)  Ja jag tog kort men orkar inte ladda upp något nu, men håll utkik det kommer!
Amanda fick en fotoram+fotoalbum i ett av mig och det slår kanske inte hennes sytemis men what ever :)
Efter hela amandas släkt åkt hem så städade vi ut deras lillastuga och sen åkte jag hem en stund och kom sedan tbx till amanda igen (klara mig inte utan henne)
Jonte o Linus kom och då gick amanda och jag in och åt xd
Sen kollade vi på film i lillstugan o hade de skoooj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0