Jag är nööörd ?

  2009-05-28 / 21:18:08 / Vardag /

Jag är så pepp att fota jämt!
Det ända jag vill är att ta ut min canon och klicka klicka klicka!! :D
Men det är lite trist och känns fult att springa runt med en kamera helt ensam, så det är tur att jag har min fotonörd Josse<3 och den nya fotisen amanda<3
Så förbered er på massssssssssssssssssssssa bilder

Och ja jag älskar mig canon eos 1000D
Verkligen värt dess pengar och jag älskar allt med den :)



Jossi

Wiiiii !

håller med dej att de känns fult att springa omkring med kameran ensam men tur att ja har dej iaf :'D

hoppas på imorn :*

2009-05-29 @ 17:11:19
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0