Vi jobbar på't !

  2009-06-25 / 18:52:21 / Vardag /

Nedrans vilket härligt väder det har varit dom senaste dagarna !
Det innebär ju såklart massa steK (h)
Bikni linjerna börjar falla på plats och jag ser mer och mer ut som en chokladboll :)
Under veckan plus midsommar har man också hunnit bada MASSOR :D
kvällsdopp gånger 2, i havet o i poolen !
Nu har min sommar precis blivit som jag velat (y)

Jag har inte skrivit så mkt i bloggen på senasten tiden, för jag sitter inte vid datorn så mkt längre (i)
men i midsommras så åkte amanda och jag med mormor till vetlanda och firade med stora släkten i Djuvanäs.
och JAAA det var jätte kul :D
Sen åkte jag med amanda och hennes pappa till hennes farfar i hultsfred :)
Vi stekte och bada i hans pool och åt pizza kolla på film och ja sånt,
Masssor amanda häng o de gillar vi ;*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0