Ni borde få ont i ögonen av att läsa min STORA blogg

  2009-06-06 / 11:44:54 / Vardag /
haha, jag är så trist! JAG vet :(
Jag tycker det är tråkigt att sitta vid datorn och orkar därför inte göra något speciellt åt min blogg :)
Men aja här bjussar jag på ett inlägg,

Lite som har hänt nu när jag varit borta.

Stockholm med klassen + 8B det blev gröna lund med matilda, malm, rickard och karlsson :D
hur jävla kul som helst !!!!!
JETLiNE i mitt hjärrrttta

Sen har betygen setts nu, jag vet att jag höjt mig i några ämnen och det är ju bråå (y)
Natur blir det för mig i höst ;d

Jag har fotat ovanligt mycket på senaste tiden också, jag älskar't
det är nu när solen och värmen kommer som man bara vill vara ute och det är ju extra kul att ha minnen ;b

Aja orkar inte säga mer... Jag finns på bilddagboken också faktiskt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0