Hejsan v-vikis och solen och havet

  2009-06-29 / 13:51:13 / Vardag /
Nu har jag kommit hem från vimmerby och det är dags att fortsätta sin vardag med sol och bad.
Det är livet det :)
En sväng till linköping blev det i lördags, kom inte hem med något speciellt i pryl väg, bara mat och cola i magen?
haha (a)
Men jag har blivit förälskad i 2 parfymer, britneys nya och paris hiltons "can can"
Och det bästa är att jag hade fått 600 kr från jobbet också, så nu är det bara att planera in ett bra köp,
måste typ klippa mig också -.- men jag vill ändå inte ^^
aja, shiet dah sammme !
håret är ändå som svinto med saltvatten och stekande sol, så vi sparar det till slutet av sommaren i stället tror jag :)

Hej iaf alla v-vikare neah is back on track



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0