Spiiiik i ryggen och du somnar! :)

  2009-07-03 / 11:02:59 / Vardag /
Jossan och jag va nere på stan i onsdag, när vi kom till åhlens så såg vi en spikmatta, typ sån där som dom gör så jäkla mycket reklam om nu för tiden, att det ska vara så avslappnade och bra?
haha, inget dirket jag trodde på..
Men när man la händerna på den där spikmattan så typ kändes det som händerna domna/somna bort, det var lite små läskigt :o
och när man la armen på så kändes det typ som hela armen bara försvann, :o
Så för en gång skull så är det sant, de här med reklam asså.
Spikmattan är verkligen avslappnade!
Kan bara tänka mig hur fort man skulle somna om man la hela ryggen på den där, plus att det gjorde inte så ont som jag trodde, :)
Så lider du av typ stela leder, svårt att slappna av, svårt att sova eller huvudvärk så kan du ju alltid köpa en spikmatta!
Finns på åhlens för 499 kr




Jossi

Ja vill ha en om jag inte vore så fattig, höhö :(

2009-07-03 @ 11:04:57
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
MICHAELA D

Svar: Tack för din röst! :)

2009-07-05 @ 23:35:57
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0