Nu är det klart!

  2009-07-24 / 13:44:25 / /

Denna morgon började jag med att fixa till den där "idén" om min blogg.
Och precis som jag sa...
Det blev inte som jag tänkt mig (hahaha)
Men jag är nöjd ändå :) Förra bloggen såg väldigt trist och grå ut? hmmm,
Det har kommit rätt mycket nytt till bloggen.
Själva designen såklart, som jag pillade ihop lite snabbt i photoshop, sen har jag ändrat typsnitt och textfärger, jag har även gjort en egen ipod så nu kan du lyssna på min favorit musik medans du läser bloggen :D
Ipoden finns på vänster sida <- längst ner typ!
Sen har jag idag även skaffat en räknar, som räknar hur många besökare man får från alla världens länder, lite kul :)
Ja... sen är det bara små saker som jag inte orkar förklara.
Så ja, vad säger man?

Välkommen till min nya blogg :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0