Resume av 2009

  2009-12-31 / 14:43:10 / Härliga stunder /
Alla andra gör det, därför ska jag göra likadant :)
Berätta vad som hänt mig 2009!

Januari: Hände inte speciellt mycket, mådde väl lite halvt dåligt.
Annars rullade livet på som vanligt.
Februari: Då mitt liv gick ner i världens största mörkast håll!
Jag operades akut den 7 och vaknade upp med ett helvete.
Mars: Jag blev 16 år och jag bodde typ i min säng hela månaden!
April: Jag träffade min bästis Josefine! Som är en guldklimp :D
Maj: Jag började blogga här på blogg.se :)
Gick i 9:an och gick nog in för skolan som aldrig förr, bara för att få bra betyg, som idag inte ens har någon betydelse :o Tog mitt första dopp med amanda den 1 Maj.
Blev tsm med Jonte den sista Maj.
Juni: "opereades" igen och blev slut på besöken på sjukhuset 2-3 gånger i veckan :)
Slutade 9:an, sommarlov!  Bada och sola massa!
Juli: Åkte till Liseberg med amanda :) Och va hos Birigtta och Peo ett par dagar :D Bada och sola massa
Augusti: Åkte till hultsfreds marknad med Jossi.
Hämtade Geisha! Mjaaaau
Fotade en hel del :) Va med i en intervju till en tidning.
Började Gymnasiet, träffade världens snällaste tjej Tonja! :D
September: Försökte livets första videoblogg med Josse, HAHA!
Blev beroende av dubbel nougat och smittade av det till Josse! :)
Oktober: Började lyssna på Kent igen! Och är återigen fast.
Tog svinins sprutan, aj aj! Åkte till Stockholm med Tonja, Jonas och några fler (:
November: Jag Opererades, HAPPY FACE :D
Åkte till Stockholm 2 gånger (: shopping & globen horse show, med snella Tonjis!
½ år med Jonte.
Var på julmarknad med jossi på astrid lindgrens värld. :)
December: Det var skolan som gällde sista dagarna tills lovet!
Snö på julafton och fina klappar :)
Åter igen sjukhusbesök 1-2 gånger i veckan, men får hoppas att det snart är över :)
Sen är det slut på detta år, som varit både upp och ner!
Men nu när jag är så gott som frisk så kan jag göra precis vad jag vill nästa år :D
Hej då 2009 och tjena tjena 2010! :D


Jossi

tänk ifall inte april funnits, tänk!??!? :| vad hemskt livet hade varit då, uuuggghhh jag klarar mej inte utan dej minibanan!!!

2009-12-31 @ 15:11:57
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Cornelia

Hoppas verkligen att nästa år blir bättre för dig. Stor kram, och Gott Nytt år! :)

2009-12-31 @ 19:43:26
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Anonym

ja du har verkligen haft ett ovanligt år.jag hoppas du får ett riktigt bra 2010. sattsa på skola å foto det är du kanon på.

2010-01-05 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0