Min Hissfobi Har Blivit Värre!

  2009-12-17 / 19:45:47 / Vardag /
Och det finns faktiskt en BRA anledning!

Igår på lunchen skulle tonja,lisa och jag hem till tonja och hämta gympakläder.
Eftersom hon bor högst upp tog vi hissen.

Vi står där i hissen och ser glada ut när jag ser ngt i ögonvrån...
KONNY !!!! Som står utanför hissen och stirrar in..
Han är en gammal läskig gubbe som typ knarkar.
Jag skriker och kastar mig in i hörnet i hissen och tonja och lisa blir också rädda efter ett tag...
Jag e snabb tänkt :D haha.

Sen fick jag höra detta av Tonja hela dagen och kvällen om mitt skrik och hur rädd jag blev.
Men du blev nog också lite skakis, mohahaha :D


Jag ska aldrig mer åka hiss.
Man kan faktiskt dö, tänk om hissen hade stannat på hans våning och mördat oss :/


TONJA

Fruktansvärt läskigt, men så galet roligt:D

Du gjorde min dag, jaaa men shit ja blev ju skit rädd xD<3

2009-12-23 @ 00:19:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0