30 Sanningar Om Mig

  2009-12-08 / 19:07:44 / /

Saker man borde veta om man ska umgås med mig :)

♦ Jag heter Linnéa Alexandra Ljungberg
♦ Har stor fobi för spindlar!
♦ Botar just nu dock min hissfobi
♦ Jag fyller 17 år den 9 Mars
♦ Har en sjösala cykel
♦ Stjärnchips är gott :D
♦ Använder 2 olika jackor och 2 olika skor, atm
♦ Jag använder aldrig jeans längre typ
♦ Jeansleggins (jeagins) är det som gäller
♦ Min bästis heter Josse
♦ Min andra bästis heter Tonja
♦ Jag kallas för neah & skandic
♦ När jag var liten ville jag bli veterinär
♦ Nu är det läkare som gäller
♦ Jag bor inte med mina föräldrar
♦ Så har jag en kronisk sjukdom också
♦ Jag lyssnar på kent<3
♦ Jag älskar att gå på bio
♦ Får 1000 kr i månaden
♦ Har varit tsm med Jonte i lite mer än 6 månader
♦ Idag har jag haft uppsats skrivning i ca 2½ timma
♦ Jag har läst franska i 4 år, men kan inget ändå
♦ På sommaren så badar och solar jag 24/7
♦ På lördag ska jag på lucia i stallet med amanda
♦ Snart är det jul och jag gillar inte jul
♦ Jag har inte öppnat min chokladkalender ännu
♦ Min pappa bor i malmö
♦ Jag har aldrig varit i skåne?
♦ Har opererats 4 gånger.
♦ Jag har fått morfin och blivit snurr



M A L I N

jag har också fått morfin och man blir helt knack (a) HAHAAH

2009-12-09 @ 16:48:16
URL: http://aaaaprilbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0