Sista dagen på mitt härliga sommarlov

  2009-08-28 / 12:01:47 / Härliga stunder /
Jaha, det känns som evigheter sen man satt i klassrummet..
Men det känns som lovet har gått hur fort som helst?
Jag har typ fått panik nu dom sista dagarna när jag liksom fattat att sommarlovet snart är slut!

Men under mitt sommaren har jag gjort mycket skoj, här kommer lite bilder från sommaren 2009!

JUNI



Bild 1: Gröna lund på klassresa med gamla 9b, så jävla kul!
Bild 2: Min kära bror tog studenten.
Bild 3: Typ livets roligast midsommar firande i djuvanäs.

JULI



Bild 1:
Jag åkte typ iväg massor i Juli, Vetland 1 vecka amanda följde med några dagar och vi åkte till Göteborg och gick på lisberg, FY FAN va kul :) sen var jag i Vimmerby ett par dagar hos liselott och göran också :)
Bild 2: Massa bad och stek, höll även på att dö av en farlig orm på gränsö!
Bild 3: Fick en ny familjemedlem, Geisha!

AUGUSTI



BILD 1:
Fortsatte augusti med sol och bad, väldigt mkt ute på gränsö.
BILD 2: Nya foto idéer!
BILD 3: amanda's mamma o låtsas pappa uffe gifte sig. så även ett bröllop fick jag gå på.


Jossi

Sv: tack för alla härliga dagar du själv <3

2009-08-28 @ 15:48:54
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0